Dåligt...

...med uppdateringar nu, jag vet!
Men vad ska man göra?! Dygnet har ju bara 24 timmar...what´s a girl to do??

Kom iallafall hem från Mora sent igår kväll.
Anlände i onsdags kväll i lagom tid för att våldsgästa en kollega för att få se matchen mellan Frölunda - HV, perfekt, tack för det J-Å!
Trots att matchen inte var slut så hastade jag till hotellet för att hinna med mitt efterlängtade bad...vilket blev förstört eftersom jag hela tiden hörde ljudet från Greys anatomy...så ett snabbt bad och sen avslutade jag med att titta klart på programmet.
Gårdagen spenderade jag med att försöka få in lite kunskap i min tjocka skalle, och peppar peppar, jag tror att det gick bra! :)

Nu väntar strax jobb igen, och sen är det helg....och sen är det semester!! På söndag bär det av till Björnrike...ska bli så riktigt *pip* *pip* *pip* underbart!!

Ja, det var en kort uppdatering...jag återkommer imorgon med mer spännande uppdateringar...moooohaaaahaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0