F*U*C*K

När ska världen bli rättvis...eller åtminstone hockeyn...

Var på plats igår och såg matchen, fram till tredje pausen, inför förlängningen, då drog jag med mig ungarna ut till Markus som stod utanför och väntade med bilen.
Vi skulle åka och fira Johan efter matchen, så jag tänkte att jag får se förlängningen hemma hos de istället.
Nånstans kände jag mig ganska lugn, Timrå hade spelat bra i stort sett hela matchen, de borde klara sudden...
Men vilket antiklimax...en berusad Bambi...man vet inte om man ska skratta eller gråta...det borde finnas ett regelverk mot sånna händelser... fast å andra sidan, det är väldigt sällan som sport är rättvis iallafall, så det är väl bara att bryta ihop och....nä, vi kommer inte igen. Nu är det kört...

F*U*C*K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått en utmärkelse i min blogg ;)

2009-03-18 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0