Håll i er...

...för nu går det fort.

Dagen på löpande band:

* Hade ett riktigt bra samtal med min mamma imorse, vilket resulterade i en bra start på dagen.
*Jobbade som besatt idag, resulterade i skallebank.
* Resan till Mora imorgon blev inställd, vilket resulterade i att H-E fick skjutsa hem mig eftersom jag avbokat hyrbilen.
* Väl hemkommen så kilade jag ut med Atlas på en rask promenad i ca 40 minuter, vilket resulterade i att jag blev svettig, usch!
* Beställde en 200 g chokladkaka med Markus, vilket resulterade i att jag förmodligen hamnade på minus trots promenaden.
* Kikade in på Tradera, vilket resulterade i en massa nya kläder till Nova.
* Kollade på Hockeykväll, vilket resulterade i att jag fick veta att det blir Hv i kvarten...kan bli bra, kan bli skit.


Nu ska jag slita mig från datorn och hoppa i säng....godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0