I quote

"Modos säsong är ett av de största fiaskona i hela elitseriens historia."

Så säger Aftonbladets Mats Wennerholm, och utan att kunna alltför mycket om hockey så får jag nog hålla med honom. Det på papperet så starka laget har misslyckats, rejält. Orsakerna till det är säkert många, men det är inget jag tänker fördjupa mig i.
Man kan tycka att det kanske skulle tysta alla modo-iter, men säger man nåt så får man väl bara standardsvaret; "Ni har inget SM-guld", nertryckt i halsen...och då skulle jag börja babbla om det här med gamla meriter och så vidare...och diskussionen var dömd att misslyckas redan innan den började.
Vad tar man för någon lärdom av det? Jo, diskutera aldrig med en Modo-it! :)

Låt slutspelet börja!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0