Vad hände?!

Man pratar mycket om att tiden går, man blir äldre osv. Men frågan är om man verkligen lägger märke till det...
Idag slog det mig, som en jättebumling mitt i nian; Jag är inte längre Angelica.... Jag är Angelica, Nova och Neo´s mamma.
Jag är inte längre bara Angelica...jag är Angelica, Nova och Neo´s mamma....

Jag skulle ringa ett samtal till en mamma till en av flickorna på Nova och Neo´s dagis...och för att hon skulle förstå vem jag var, så kom alltså frasen; Hej, det är Angelica, Nova och Neo´s mamma...

Ja, det här skulle jag kunna skriva om och om igen... men för att inte tråka ut er, så lägger jag ner det.

Hej då, säger Nova och Neo´s mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0