Återhämtning/hårdkörning

Honey, I´m home!!

Har nu varit i Mora i två dagar och mötat lite...
Igår kväll när jag var tillbaka på hotellet så bäddade jag ner mig i sängen redan 18.40...sen halvsov jag fram till kl 21, då var det ju dags för Greys Anatomy...fattar egentligen inte varför jag tittar på den där programmet...jag grinar ju som en tok varje gång... man ska inte utsätta sig själv för sånt anser jag! Men jag lär nog sitta där nästa onsdag oxå.
Anyhow...det var jätteskönt att verkligen få vila och sova ut, och det måste jag väl säga att jag fick göra, trots att klockan ringde 06.30 imorse.
Sen mötade vi lite mer idag, och sen var det bilresan hem igen...jag har inget emot att köra, men det är faktiskt väldigt jobbigt... jag känner mig helt slut nu...
Så nu väntar jag bara på att Markus ska komma hem igen, sen ska vi kika på Desperate Housewifes som vi spelade in i tisdags...och SEN, är det sängen...jag längtar!!!

Imorgon väntar kundbesök i Härnösand med en kund som jag har hjälpt väldigt mycket, så det ska bli riktigt roligt att få träffa personen ifråga. :)
Och sen är det HELG!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0