Dags att avlämna rapport.

Jag kan villigt erkänna att jag har varit nervös hela dagen inför Atlas röntgen...skulle det visa sig att han hade grava problem...vågade man hoppas på växtvärk!?

Nu drar jag en suck av lättnad...for now. De såg ingenting på röntgen som alarmerande...men faktum kvarstår; han har ont...och värken är i hans vänstra armbåge.
Så nu har han fått medicin, smärtstillande och anti-inflammatoriskt, som han ska äta i 10 dagar...korta promenader i koppel och mycket vila. Sen är det bus för allt vad tygen håller, och skulle han då börja halta igen...ja då blir det operation...
Min pessimistiska sida har jag i behåll, så jag är inställd på att det blir operation. Men det lär ju visa sig...

Trots att han varit lite dåsig ikväll så åkte vi till valpkursen...tänkte att man kunde ju passa på att träna lite passivitet...men det var som en adrenalinkick för honom att komma dit, så det blev faktiskt lite annan träning oxå! :)
Nu är det tyvärr bara 2 gånger kvar...tycker att det är riktigt synd, vi har ju så roligt...
Kanske skulle man gå fortsättningskursen oxå...det tål att tänkas på!

Nu ska jag gå och knoppa...imorgon åker jag till Umeå i ottan och förhoppningsvis kommer jag hem i någorlunda tid imorgon kväll.

Så ha det så bra så länge mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helloo, bruttan. Hoppas att allt är gott med er. Jaså, har ni varit på röntgen? Jag ska läsa förra inlägget också så jag vet hur det här har gått till. Är hemma idag, ska gå igenom några artiklar...men det får gå! :)

Ha det! ´Kram Marléne

2009-05-28 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0