En perfekt start...

...på vad som verkar bli en kanondag! :)

07.40 vaknar jag till det ljuva (?!) ljudet av barn som håller på att riva övervåningen, så jag studsade upp ur sängen för att gå ut med Atlas och låta Markus få en sovmorgon.
Jag pylsade på mig med gårdagskvällens temperatur i bakhuvudet...+1,4...men det fick jag ju snabbt ångra...vilket härligt väder...
Vi vandrade neröver mot BSK och vidare in i skogen...vilken livskvalité...inte ett ljud förutom fåglarnas kvitter...jag kom på mig med att tänka; Gud vad lycklig jag är!

Nu har vi precis avslutat frukosten, så nu ska vi ut och planera lite på gården... och förbereda inför dagens kalasande, det är den avslutande etappen av mitt och Nova´s födelsedagsfirande.
Vi hade besök igår kväll av P & S och hade en kanontrevlig kväll med Robinson och Melodifestivalen...Och rätt låt vann! :)

Avslutar med en bild från min och Atlas morgonpromenad...


                                   

Kommentarer
Postat av: Marléne

Vavaré med voffsingen då??

2009-05-19 @ 23:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0