Grrrrrr

Vilken dag...

Orkar inte knåpa ihop nåt vettigt, så jag häver ur mig as they come up.

* Fint väder, men fan vad kallt det blåste
* Trevligt/uppskattat telefonsamtal...anar en vändning.
* Markus första dag med sommartid...dock inget jag gynnas av...
* Middag i någorlunda vettig tid...lugn eftermiddag.
* Och nu...vrids temperaturen upp rejält...VÄRLDEN ÄR FULL AV IDIOTER!!!!

Vi tog en sväng med motorcykeln, gjorde ett stopp för att köpa glass...och när vi kommer ut så ligger den omkullvält på marken...och vad jag vet så ramlar inte motorcyklar helt utan anledning...speciellt inte Markus motorcykel, han är så otroligt nogrann med hur han ställer den...Jag anar sabotage eller att någon har kört på den...och den fege fan vågar inte stå till svars...
Så nu står mc:n i garaget hos mamma och pappa...bucklig, repig, diverse avbrutna nödvändigheter och läckande kylarvätska...
Så om någon av er anser att skadeglädje är den sanna glädjen, ja då är det läge att njuta...
Vem vet när den är körduglig igen...och till vilket pris...

Självklart tycker jag att det är skittråkigt, men mest lider jag med Markus...säsongen har precis börjat och så händer det här....

Kvällen har iallafall ett bra slut...vi har haft en mysig kväll tillsammans...

Nu väntar sängen!
Godnatt



Kommentarer
Postat av: malin

men gud! fy fan vad nedrigt.

2009-05-15 @ 01:24:44
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0