It takes a fool to remain sane...

...ja den låten ljuder ut från högtalarna...och banne mig om han inte har rätt, den där Salo...
Jag orkar knappt tänka på allt tok och allt som irriterar mig just nu.
Tänker inte tråka ut er med det, utan konstaterar istället att det är helg igen, LÅNGHELG!!! :)
Planen är att inte ha något planerat längre fram än max 5 minuter fram i tiden både torsdag och fredag, sen kan det få börja planeras lite.
Söndagen är i stort sett spikad, men det är ju bara trevligheter så man ska inte klaga.
På morgonen är det valpkurs i tre timmar...spårning står på schemat, det ska bli riktigt roligt! Sen på eftermiddagen är vi bortbjuden på lite grillning, och sånt är ju alltid trevligt.
Men peppar peppar, det är nog det enda som står på agendan so far... peppar peppar...


Nu väntar jag bara på att Markus ska komma hem och att Grey´s ska börja...sen är kvällen fulländad.


Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0