Oplanerad dag = lyckad dag! :)

Planen för dagen var att inte ha någon plan...och vi lyckades jättebra! :)

Jag fick sovmorgon imorse...ja iallafall så mycket sovmorgon det kan bli i ett hus med två vilda barn.
När jag väl masat mig upp och alla var mätta och belåtna efter frukosten så utmanade Markus mig på en tennismatch, och jag var ju inte bangen...det är alltid roligt att vinna! :) Medans vi höll på så dök pappa upp...perfekt; då fick man en kopp kaffe idag oxå! :)

Efter lunchen så hoppade hela familjen upp på varsin cykel och trampade iväg mot Sörberge för att avnjuta en glass...molnen hotade med spöregn, men helt plötsligt var de som bortblåst och eftermiddagen blev kanonfin.
På vägen hem cyklade vi förbi hos brorsan och Sara, och där tajmade vi det så bra att vi kom precis lagom till kaffet.

Det blev grillning till middag idag...igen...det blir mycket grillning nu...:)
Efter middagen tog vi med oss Atlas ner till BSK och busade lite...barnen och valpen älskar att leka hide ´n seek...

Väl hemma igen så blev det tvagning av samtliga familjemedlemmar...bortsett från djuren då...kvällsfika och sen bums i säng...
Och nu har jag och Markus slagit ner stjärtarna i soffan och ska varva ner efter denna sköna dag...
Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0