So far so good! :)

Imorse vaknade vi 09.20. Vilken lycka! :) Det är liksom inga problem att kliva upp när man har fått sova så länge...
Upp och snodde ihop frukost och sen ut i det vackra vädret. Krattning stod högt på prio-listan, så jag tänkte att det var lika bra att hugga in på en gång.
Runt lunchdags svängde lillebror in på gården och funderade om Isaac kunde få vara med oss en stund, och självklart gick det bra, inga problem!
Sen när brorsan kom tillbaka så blev det en kopp kaffe på altanen...det går nog inte att säga för många gånger; men vilken livskvalité det är att bo i hus!!

Markus for sedan iväg med barnen till Nordanby...faster ville låna de tills imorgon, och det tackar man ju inte nej till! När de, och brorsan farit, så tog jag ta i krattningen igen...eller kanske snarare bortforslingen av gräs och löv.
Jag är inte klar än, men man måste ju få vila en liten stund oxå.
Valpen har varit ute hela dagen, så nu ligger han helt utslagen i hallen....han lyfte inte ens på huvudet när jag tittade till honom.:)

Nu väntar jag på att Markus ska komma hem, då vankas grillning och så fort sista tuggan är svald så drar vi på oss mc-kläderna och åker på en tur. Måste ju få några mil i baken, imorgon drar vi ju iväg till Iggesund för ett besök i skärgården...:)

Som sagt...livskvalité!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0