Söndag...snart måndag

Imorse hade jag tänkt att jag skulle bege mig ut på en morgonprommis, men efter noga övervägande så kom jag fram till att sängen var mycket skönare.:)
När Markus kom tillbaka från sin promenad (han är mycket mer bestämd än vad jag är), så åt vi frukost på altanen...fan vad nice med inglasat! :)

   

Runt lunch for vi ut till Skottsund och hälsade på M & S och kollade in deras utbyggnad...fint som snus...det får en själv att längta tills våran renovering kommer igång på allvar...:)
Det var mycket trevligt och barnen lekte jättebra tillsammans, sånt underlättar ju alltid!
Sen blev det ett besök på plantagen, så nu har vi äntligen beställt lite grejer, så snart så är insynen ett minne blott! :) Längtar....fint fint kommer det att bli!

Väl hemma så blev det lite vardagspyssel...och nu ligger ungarna i blöt, så förhoppningsvis blir det lite mys snart med väldoftande barn...stämningen är topp! :)

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0