Sweet 31

Ja, så var man ett år äldre då...31 år gammal...fan vad härligt! :)

Vaknade imorse runt 07.30 av tre skön-sjungande älsklingar...och paket! :) Jag älskar presenter...det kommer jag aldrig att bli för gammal för!
Efter frukosten lockade sängen igen, så jag kröp ner under det varma sköna täcket...(jag känner att jag börjar längta dit igen...men jag ska skriva klart det här först.) :)
Efter lunchen var det dags att bege sig till Drakborgen, Nova var bjuden på barnkalas där. Så det blev en massa bus för barnen och en massa vuxen-snack för mig och Markus. Trevligt trevligt! :)

Hem, Markus fjudade på grillen och jag förberedde resten inne. Inte mycket senare dök mamma, pappa, brorsan, Sara och Isaac upp.
Vi hade en trevlig eftermiddag/kväll...och några kort fick jag ihop oxå, sent omsider...

Först lite foffa-mys för Nova...



...och fasters klimp...:)




Vidare så hittar vi några linslusar...

     

     


Och avslutningsvis....


LA LIGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0