Torsdag, snart helg igen! :)

Den här veckan är snart slut...hur gick det till?
I och för sig går ju tiden fort när man är borta...
Mötet i Växjö gick bra, och kvällen var riktigt trevlig, med god mat och roliga tävlingar! Och för första gången i mitt arbetsliv så har jag varit i det vinnande laget...och det hade absolut ingenting med fusk att göra! :)
På tisdag morgon satte vi oss i bilen och for till Halmstad där ett annat möte väntade. Vädret var riktigt pissigt, så lite snuvad kände jag mig...i Halmstad ska ju solen skina jämt?!

Planet landade på midlanda 18.30, så det var till att skynda skynda...valpkursen börjar ju kl 19. Och tro det eller ej, men jag parkerade bilen prick kl 19, så vi hann! :) Men både jag och Atlas var helt uppe i varv, så det tog ett tag innan jag fick någon ordning på honom, men sen hade vi roligt....trots att regnet öste ner. Jag har aldrig varit så blöt i hela mitt liv, utan att precis ha kommit ut ur duschen. Men vad gjorde det väl det, vi njöt av varje minut! :)

Sen har det varit jobb för hela slanten...man hinner ju inte så mycket mer...

I helgen är Nova bjuden på kalas på Drakborgen, så vi tänkte ta med oss Neo dit oxå en sväng. Sen har vi bjudit hem mamma, pappa och brorsan med familj på grillning...lite lur på vad det ska bli för väder...med min vanliga otur så lär det väl regna...men det funkar nog ändå! :)
Men jag håller tummarna för fint väder i helgen, det är ju så härligt att vara ute hela dagarna...

Nu ska barnen nattas, sen väntar filmkväll med Markus...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0