Down down down we go

Inte mycket som talar för TIK just nu.
Matchen idag var rena rama sömnpillret! Möjligtvis att man vaknade till de sista 5 minutrarna...och detsamma gällde nog Timrå. Det var nästan så att man såg att de tänkte; Shit, matchen är snart slut, och vi har ju ett par mål till som måste göras.
Men som vanligt vaknade de försent...förlust igen.
Det var väl tur att jag hade barnen med mig iallafall, fick ju lite kvalitetstid med sonen som satt i mitt knä hela matchen. Tänk vad mycket funderingar som snurrar i huvudet på en fyra-åring; Mamma, varför slutade Johan Backlund i Timrå? Han som var sååå bra!
Vidare så frågade han; Varför slåss de? Varför blev de utvisad? Varför har inte Djurgården sina blåa tröjor? Vart sitter Marie? Får vi godis i pausen? Får jag blåsa i din mun? Gör det ont om jag drar dig i örat?

Om han såg mycket av matchen? Nä, det tror jag inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0