Härlig måndag

Trots att det inte är så lätt att vara produktiv på jobbet just nu, så fick jag faktiskt mycket gjort idag. Några stenar föll iallafall från mina axlar.
Jag belönade mig själv med att kila från jobbet lite tidigare, jag behövde vara med vänner. Så jag och Fränna drog en repa på stan, och trots hålen i plånboken så inhandlade jag en supersnygg jacka! Markus spottar och fräser varje gång jag tar på mig min gamla, så det var dags.
Sen parkerade vi på Charm, där vi åt och surrade...så härligt att få surra lite skit. Det är alldeles för lite sånt just nu...
Sen hastade jag hem för att hinna träffa familjen lite innan det var dags för att gå ner till Bsk för att träffa Elin och Swix.
Träningen gick faktiskt ganska bra idag. Vi avslutade med lite surr..:) Elin är riktigt riktigt trevlig, och jag är glad över att ha henne att träna med.

Nu har vi strandat i soffan, och Vänner är väl på ingång...:)

Imorgon bär det av till Sveg...spännande va´?! ;) Så på onsdag är jag åter...
Ha det så bra tills dess!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0