Lördag

Imorse vaknade vi av att Nova kom inrusande i  vårt sovrum. Första tanken var; nu har det hänt nåt!! Vem har gjort illa sig?? Vad har blivit stulet??
Så när hon säger; Vet ni vad Scooby Doo sa??, då kände jag för att kasta nåt hårt på henne! Mitt morgonhumör är väl kanske inte det bästa...:)

Jaja, upp och fixa lite frukost medans Markus och Nova rastade Atlas.

Efter frukosten tog jag och Nova med oss Atlas ner till BSK för en träff med Elin, Swix och Nallo.
Träningen gick väl ganska bra iallafall...Nova fick låna Nallo medans vi tränade, och gissa om hon blev stolt?! :) Hon som så gärna vill ha en "egen" hund.
När vi hade tränat klart så tänkte vi att vi skulle låta hundarna busa lite, men det blev lite för mycket med två hundar för Atlas, så han reagerade med att bli smått ilsk...så jag la ner honom och höll honom tills han blev lugn. Ganska otäckt eftersom han morrade åt mig medans jag höll honom. Men när han lugnade sig igen så släppte vi de igen, men bara Atlas och Swix den gången, och då gick det bättre.
Det där är nåt vi måste jobba på...

Nu ska jag iallafall fortsätta med lite hushållsarbete, snart dags att göra sig klar för drabbning. Jag och barnen ska på hockey i eftermiddag, och förhoppningsvis blir det 3 poäng idag!!

Heja Timrå!!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, åh I love it...barn är för tokiga...

vad snygg headern blev!

2009-10-18 @ 19:51:14
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0