Onsdag

Då var man hemma igen efter ett besök i Mora.
Det är otroligt vad jag tycker att det är härligt att vara där!! Man möts alltid av ett stort leende och en kram när man kliver innanför dörrarna där. Riktiga kramkalas kan det bli... mina goa "gubbar"... Stämningen är alltid på topp och jag känner mig verkligen välkommen där. Det skämtas hej vilt och pikarna om att jag driver de hårt haglar...men tonen är hjärtlig, åh så hjärtlig.
Det är nåt jag verkligen kommer att sakna...för nu är mina dagar på Eon räknade...

Hade min chef på besök idag...så nu är det på print...efter årsskiftet har jag inget jobb längre... Nån som har nåt på lut??

Som ni kanske förstår så var inte humöret på topp när jag gick från jobbet...så vi åkte och hämtade kidsen, for in till Birsta och käkade där. Gick och köpte lite julpyssel och sen for vi hem och pysslade med barnen...
Och visst blev det fint?! :)



Inte så tydliga bilder, men med mobilen så blir det inte så mycket bättre tyvärr.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på Greys...lika bra man hämtar näsdukarna, för det lär ju bölas, även denna gång...

So long!

Kommentarer
Postat av: carro

Vet precis hur du känner dig, jag var ju med om samma sak för exakt ett år sen på Eon, jag blev helt knäckt! Men jag hade turen med mig och fick nytt jobb och det vet jag att du kommer att ha också! Du är en så duktig och driftig tjej så det kommer att ordna sig, marknaden kommer att ljusna! Men just nu så vet jag vilka känslor du går igenom och det är inge skoj! Låt det ta den tid det tar! Man behöver gå igenom massvis med tankar! Men du vet att jag alltid finns här om du behöver prata!! Kramar!

2009-10-22 @ 22:07:52
Postat av: Tessan

Åhh vad fint pyssel blir lite inspererad, så jag tänkte köpa nått i dag när jag insåg att jag kommer ha saker överallt om Nellie ska hjälpa till!!

Håller med Carros inlägg, det kommer vända och du har en utstrålning som gör du kommer hitta nått fort!! kram

2009-10-23 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0