Coyote Ugly

Alla vet väl vad Coyote Ugly är?! För er som inte vet, så kan det beskrivas så här;

När man vaknar upp med nån liggandes på din arm, som är så ful att du vill gnaga av dig armen för att komma därifrån utan att riskera väcka personen ifråga...

Inatt var jag med om det...bortsett från den fula personen på armen. Man skulle kunna säga att den fula personen var ersatt av en helvetes jävla värk i axeln, så jag övervägde starkt att gnaga av mig den.
Min nacke och axel tar livet av mig snart...och inte kommer jag att ha tid att uppsöka min naprapat till veckan heller, för i veckan är det jobb jobb jobb...

Men det som inte dödar, det härdar, säger ju de som vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0