Fortfarande snuvad

Trodde att en god natts sömn kanske skulle ha gjort susen, men icke. Känner mig fortfarande lika snuvad.
De spelade bra i ca 10 minuter, resterande 50 minuter påminde om en hönsgård...ett pass sen tappade man pucken. Men man får väl trösta sig med att Brynäs var lika bedrövliga...

Klacken hade ordnat ett tifo inför matchen, och det kändes ju till en början väldigt trevligt...men nu känns den som, ja jag vet inte...ett hån?!
För nog får de rycka upp sig ett par snäpp för att det här ska kännas trovärdigt...?





Jaja, jag vet, det var första matchen, man ska inte ha så stora förväntningar...men ändå...jag har ju längtat efter den här kvällen hela sommaren...snacka om antiklimax.
Nya tag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0