Ja´ä´ int´bitter

Ensam är stark...
Det är mitt motto, och faktiskt, det rimmar på lotto! :)

Veckan som har rusat förbi har varit minst sagt hektisk. Både för mig och min familj...Lasset blir ju lite extra tungt att dra när man är ensam på hemmaplan...men han är så duktig, min man. *kärlek*

Veckan i snabba drag;

Måndag stockholm, från arla till sena kvällen.
Tisdag, Timrå...vi hade Challe Berglund i vårat team, så jag fick mig ett snack med honom, så nu är jag uppdaterad inför torsdagens säsongspremiär! :)
Onsdag...någorlunda lugnt på jobbet, lydnadskurs med valpen på kvällen. Fick faktiskt några matnyttiga tips, så nu är vi igång igen! :)
Torsdag, Sollefteå...hemma sena kvällen, och man kan fundera på om det var värt det...
Fredag, hemmaplan...stämplade ut lite tidigare...fick en date med Elin, såååå trevligt!

Nu väntar vi bara på pappan...sen är det fredagsmys...och Neo är helt exter, det blir fredagsmys med goooodis!! :)

Imorgon bär det av till Högbo Bruk...så ha en trevlig helg alla bekanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0