Livet återvänder

Idag har jag haft en ganska bra dag på jobbet, det flöt på bra, mötena rullade fint...Träffade Markus på lunchen, så lite kärlek blev det oxå, vilket inte är fel att bryta av jobbet med. :)
Hastade hem lite tidigare idag eftersom M skulle iväg till farbror doktorn, så jag passade på att sno med mig en kompis till Neo från dagis.

När Markus kom hem så bytte jag om och drog iväg till skogs med valpen. Vi håller på att utforska elljusspåret som vi har alldeles runt knuten, och nu tror jag att jag har ganska bra koll. Underbart!! Idag hittade vi ett spår som gjorde att vi hamnade ganska avsides...skönt att bara kunna traska iväg med valpen lös och inte behöva bekymra sig över ev. bilar, folk eller andra hundar.
Efter en halvtimmes promenad så stannade vi för lite vila. Jag slog mig ner på en sten, mitt bland blåbärsriset..Atlas kom och lade sig vid min fötter, och där satt vi och njöt av tystnaden...LIVSKVALITÉ!!!!

Nu ska jag bara hoppa i duschen så är jag klar för kvällen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0