Måndag den 7/9

Måndag igen för de fattiga...som några goda vänner brukar säga. :)

Idag har jag fått riktigt mycket gjort på jobbet, det känns skönt, mitt i allt elände.
Träffade kärleken på lunchen och vips så hade jag köpt ett par nya skor...hur gick det till?! Men nöjd blev jag iallafall! :)

Imorgonbitti åker jag till Mora och kommer hem på onsdag kväll, förhoppningsvis lagom till lydnadskursens start kl 19.
Det ska bli så vansinnigt roligt att komma igång med Atlas träning igen! :) Jag hoppas på många bra tips och trix, så att vi i slutändan har en väldigt lydig och duktig hund, och en duktig husse och matte. :)

Sakna mig inte för mycket nu! ;)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0