Myskväll

Det blev en riktig mysarkväll igår...trots dåliga odds.
Vi hyrde två filmer, en till hela familjen, och en till den vuxna delen av familjen.

Hundpensionatet bänkade vi oss alla till...och Nova grät för första gången till en film...hon var bara för söt...Markus och jag hade svårt att hålla oss för skratt (hemska föräldrar va´?!), trots att jag själv satt med tårar i ögonen så var det bara för sött att se Nova hulka...men det vände snabbt när historien fick ett lyckligt slut. :)

Kan starkt rekommendera den till er som inte sett den än!



När barnen hade lagt sig så laddade vi "vuxenfilmen", och det var väl äntligen dags, alla tjatar ju om denna film så att öronen trillar av...så nu var det dags;



Och den fick faktiskt riktigt bra betyg, för Markus som hatar, verkligen hatar, svenska filmer tyckte att den var riktigt bra! :)
Och jag oxå...trots att jag hatar att vara rädd...men det var ju inte så långvarig rädsla, som tur var. :)
Slutet gott, allting gott.

Natten passerade ganska obemärkt...nacken krånglar fortfarande, så visst, nån gång vaknade jag för att byngligt byta ställning i sängen...men annars så har det varit bra. Och när morgonen kom, så ville jag inte kliva upp...trots att barnen sov länge...Vi renbäddade sängen igår, och sängkläderna som vi har nu gör att man bara vill ligga och sova...de är så otroligt sköna och inbjudande...Vill sova hela dagen!! :)

Men men, till slut blir man ju tvungen att kliva upp, och nu väntar en ny dag....barnkalas, simskola och vägning...
Ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Ja den är inte så jäkla dum den där Stieg larsson. Jag brukar inte gilla svenska filmer heller direkt. Det ska vara typ "Kopps" eller liknande om det ska va svenskt, annars får det vara.



Simma lugnt och må gott. :D

2009-09-06 @ 20:30:25
URL: http://the-proffesional.deviantart.com/
Postat av: Maa´kus

Ja hon var då för söt där hon satt och lipade. Det var alldeles som att hon inte förstod riktigt varför haha :-D

2009-09-07 @ 08:45:59
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0