Torsdag

Japp, hemma igen.
Jag kom hem från Mora igår kväll, kom hem lagom till lydnadskursens start. Så imorse blev det kramkalas eftersom jag inte hann träffa barnen igår kväll. Alltid trevligt att mötas av två glada barn som vill kramas! :)

Imorse ville jag inte kliva upp...har haft en riktigt pissig natt...nacken, axeln och ryggen har värkt så att jag trodde att jag skulle bli tokig. Men det var bara att pallra sig upp och åka till jobbet.
På eftermiddagen ringde de från skolan och sa att Nova hade jätteont i magen och ville att jag skulle komma...
Väl hemma så var visst magvärken borta...Markus tror att det kan ha att göra med att Nova har saknat mig, men det förklarar ändå inte att hon inte ville äta...ja det är svårt att veta...

Jag återkommer senare med utförligare rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0